Jak przygotowywać posiłki w biegu i nie zwariować!?

0 Flares 0 Flares ×

Sezon wiosenno-letni na naszych talerzach to czas, kiedy warto zadbać, by posiłki były zdrowsze, bardziej kolorowe i przemyślane. To też główny sezon warzywno-owocowy, który sprzyja lekkości i świeżości w kuchni i wypada go dobrze wykorzystać. Po publikacjach wpisów, szczególnie tych śniadaniowych dostaję od Was wiele głosów, że nie każdy ma czas przygotowywać o poranku te wszystkie frykasy i ja to absolutnie rozumiem, bo gdy ma się 15 minut na przygotowanie śniadania do szkoły, czy pracy, ubranie przedszkolaka i wyprasowanie trzech bluzek, jednocześnie makijaż i 40 innych czynności, to trudno wymagać od samego siebie jakiejkolwiek kreatywności.
Z mojego doświadczenia jednak wynika, że jest to do zrobienia. Wystarczy tylko mieć dobry plan, oraz zadbać o to, by przygotować się do boju już dzień wcześniej. Oczywiście nie mam tu na myśli składania kanapki wieczorem i pakowania jej do foliowego woreczka, czy smażenia jajecznicy, ale są takie czynności, które bardzo ułatwią nam szybkie podanie śniadania dla rodziny w zaledwie kilka chwil. Podobnie jest z obiadem, czy kolacją – można w 30 minut przygotować danie od podstaw ze świeżych składników i udowadniam to od lat.

_MG_6179
O czym więc warto pamiętać?

zobacz-przepis-pod-nowym-adrsem

The following two tabs change content below.
Z powodu planowanego zamknięcia platformy blog.pl, Ósmy Kolor Tęczy - blog kulinarny został przeniesiony. Aby zobaczyć cały przepis i skomentować, przejdź pod nowy adres klikając w zamieszczone odnośniki. Dziękuję. Nowy adres - http://osmykolorteczy.pl

3 przemyślenia na temat “Jak przygotowywać posiłki w biegu i nie zwariować!?”

  1. ~Benigna pisze:

    jak na razie to jeszcze w kuchni nie potrafię nie zwariować

  2. ~Ceci pisze:

    super na szybko i smacznie

  3. ~Daria pisze:

    Przydatne na szybkie śniadania!

Komentowanie wyłączaone